כמו אתמול בקליבלנד, גם היום קבוצה תיאלץ לנצח היום כדי לשמור על סיכוייה להמשיך בפלייאוף. אם הווריורס יצליחו להשלים ניצחון נוסף, במצב של 1-3, גם האופטימיים שבאוהדי יוסטון – אני כבר לא זוכר אם זה עגל, אפלטון או בובי – לא יהיה מוכן להמר על האדומים.
מאליו מובן, שגם אם יוסטון תנצח הערב, מרבית האנשים עדיין יאמינו בווריורס.
אז בואו ניגש לעניינים.
4:00 גולדן סטייט ווריורס (2) – יוסטון רוקטס (1) – גולדן סטייט מובילה 1-2 בסדרה
הפעם האחרונה שבה קארי קלע מעל 35 נק' הייתה ב-22/2, לפני שלושה חודשים. מאז ה-MVP של 2015 ו-2016 הספיק לחגוג 30, להיפצע פעמיים ולהראות כמה הופעות די בינוניות בפלייאוף. נכון, היו משחקים לא רעים, אך אין ספק שהוא לא היה סלע יציב כמו דוראנט, או חד ויעיל כמו שהיה בעברו. במחצית השניה של גיים 3 קארי החליט שנמאס לו ושפך על יוסטון את כל תסכולו, זה התחיל עם חדירות בהם גרם לשומרי יוסטון להיראות כמו קונוס ממוצע, המשיך עם שלשות בלי טווח ובסופו של דבר קיבלנו את ההצגה המלאה, בה האיום לזרוק משלוש יכול להוביל אותו לכל מקום על הפארקט אם ירצה בכך.
הרבע השלישי הזה כמובן פירק באופן סופי את יוסטון, שגם ככה ירדה למחצית בפיגור דו ספרתי. שאר הווריורס לקחו השראה, ובסופו של דבר – בגארבג' טיים, ההפרש גדל עד ל-41 בסופו של המשחק. משפיל.
לרוקטס פשוט לא הייתה תשובה לווריורס בשני צידי המגרש, כשגם בהגנה הווריורס עשו עבודה נהדרת בלעצור את כל האיומים של יוסטון, כשבראש ובראשונה מדובר כמובן על צמד הגארדים. נראה שהסדרה הזו, כצפוי כמובן, תלויה מאוד ביכולת של אחד מהסקוררים – יש שניים וחצי כאלה בגולדן סטייט ואחד וחצי ביוסטון – להתחמם. היכולת של אחד מהחמישה – דוראנט, קארי, הארדן ת'ומפסון וגורדון (כן, כן) – לקלוע רצף של זריקות ואף לסחוף אחריו את הקהל – אם המשחק מתקיים בביתו – היא קריטית. שלשום בלילה ראינו דוגמא מצוינת.
עם זאת, אני רוצה לחזור מעט דווקא למחצית הראשונה, בה היה אפשר לראות דבר מעניין. כשגולדן סטייט – כפי שהיא עושה במהלך כל הפלייאוף – פתחה עם הסמול בול המפורסם, קלינט קפלה – אחד השחקנים היעילים בליגה כולה – קלע נקודות רבות בגלל יתרון הגובה והאתלטיות שהיה לו על דריימון גרין. רק כשקווין לוני הצעיר נכנס, והשווה את המידות של קפלה, הווריורס החלו את הבריחה שלהם (בעזרת יכולת טובה של תומפסון בצד השני של המגרש). איני מבין מדוע יוסטון לא הולכת יותר לקפלה, או נכון יותר להגיד – לפיק אנד רול שלו ושל הארדן.
כמו כן, יוסטון ניסתה לענות להרכב הסמול בול של הווריורס עם הרכב סמול בול משלהם. למרות שזה היה ניסוי מעניין, כשטאקר שיחק בעמדה 5, אריזה ב-4, ושלושת הגארדים השלימו, נראה לי שזו לא הדרך לנצח את גולדן סטייט. קשה לנצח הרכב סמול בול עם כל כך הרבה כישרון וכל כך הרבה ורסטליות כמו זה של הווריורס. הרוקטס, בשביל להשיג את הניצחון ולהחזיר את הסדרה להיות מותחת ובלתי צפויה, צריכה את שלשות הגארדים שלה ביכולת שיא מקו השלוש. היא צריכה להגביל את קווין דוראנט כמה שאפשר, ולוותר על הסמול בול ודווקא להשתמש בקאפלה, גם בתחום הריבאונד. לדעתי.
הלילה, אני צופה שהארדן יגיע חד. לא משנה איזו שמירה הווריורס תציב עליו, אם הארדן יצליח למצוא את הקצב, הסיכויים של יוסטון להישאר ב"גמר הליגה האמיתי" עולים משמעותית. אם קארי ימשיך את המומנטום מהמשחק הקודם, נראה שיהיה ליוסטון קשה מאוד לנצח, גם בערב מצוין של הזקן.
בקיצור, דיבורים כמו חול ומה שנשאר לעשות זה לחכות ל-4:00. בטוח שיהיה מעניין.
האפקט הפסיכולוגי של ההשפלה במשחק הקודם, בנוסף לאפקט הפסיכולוגי של הצורך העצום בניצחון הזה יתנו ליוסטון את הניצחון. זה ההימור שלי. אולי יותר משאלת לב, רק כדי שיהיה מעניין. יוסטון ב-5.
יונתן, אופטימיות זו תכונה חשובה, נלך איתך… יאללה שיוסטון ינצחו ושתהיה עוד סדרה.
אחלה פריוויו, תודה
מעניין מאוד
1.איגודלה בחוץ-יותר מרחב נשימה להארדן ופול..
2.קאפלה במשחק 3 לא היה פעיל בכלל ורק הרס (באשמתו או שלא) ליוסטון
בהתקפה-עמד מחוץ לבקבוק וגרין עזר בהגנה על הארדן בתזמונים נהדרים
בהגנה-לרוב גרין הוציא אותו מחוץ לצבע ולכן לא היה יעיל יותר מדי
כמו שאמרת חייב להשתמש בפיק-אנד-רול ולרוץ עם הארדן לסל..
3.הנעת הכדור ממשחק 2 לא הייתה..הם חזרו הרבה לבזבוזי שעון של הארדן ופול 1-1…קצת חסימות בין השחקניפ והם בעניינים.
אחלה של סיקור. מייחל למשחק מעניין שבו כולם יורים מכל הטווחים והרוב נכנס, וכמובן תוצאה קרובה.
הימור שלי דוראנט ותומפסון יביאו את המשחק הזה הביתה ב-8.
תודה, יונתן. הלוואי ואתה צודק.
שיחקת אותה יונתן בהכנה מצויינת למשחק.
העלבון שספגו הרוקטס במשחק הקודם יכול גם להיות דלק חיובי. הארדן, שהוא כבר כמה שנים פרנצ'ייז פלייר, יכול הערב לחתום על צ'ק גדול. נראה אם הוא ייתעלה אל המעמד.
סיקור מעולה! תודה
יהיה טוב לראות את קרי ממשיך בריקוד הבלט שלו ומפגיז
בעיקר את אבו זקן מתרגל ביצועים בתור קונוס 🙂
הסדרה תגמר ב4-1 = הבלון של דאנט'וני שוב מתפוצץ בפלייאוף
100+
תודה על הפריוויו יונתן.
קפלה ממש לא בעניינים בסדרה הזו וכל הכבוד לגרין בעיקר שמשחק הגנה מושלמת.
אבל אהבתי את הרעיונות לנסות להכניס את קפלה להיות הרבה יותר דומיננטי.
הציעו כאן הצעה מעניינת לתקוף את גרין הרבה יותר בהגנה, כשהוא משמש כנווט ההתקפה של גולדן סטייט. הייתי שמח לראות קצת (הרבה) לחץ עליו ולראות איך הוא יגיב.
בהתקפה ברור שיוסטון יצטרכו לתקוף הרבה יותר מהר, ובאמת אולי לנסות לדחוף את הכדור לקפלה במטרה להכניס את גרין לבעית עבירות.
אולי אפילו להתחכם ולהכניס את הרכב הסמול בול דווקא בהתחלה כשקפלה יעלה מהספסל אחרי כמה דקות, למרות שקשה לי לראות את דאנתוני עושה כזה צעד.
יהיה מעניין לראות אילו שינויים יעשו הרוקטס ואיך יתקפו את לוני שאמנם נותן סדרה מצויינת אבל יראה היום הרבה יותר דקות ממה שהוא רגיל.
תודה רבה יונתן, אחלה פריוויו.
אלמלא היעדרותו של איגי הייתי קובע נחרצות שגולדן מנצחים. לנוכח היעדרותו אני קובע פחות נחרצות שגולדן מנצחים, ואולי אולי אולי יוסטון יפתיעו בהפרש של פוזשן במשחק שקול ראשון בסדרה.
סחטיין על משאלת הלב. כל עוד דוראנט הוא שחקן המוביל של הלוחמים, הם פגיעים. ברגע שזה חוזר להיות קרי, זה נגמר ליוסטון.
1+
גולדן סטייט על 24.
השכמה ב-3:55.
חזרה למיטה ב-5:02.
בחצי רצינות לשניה. במה ההתבכיינויות על כמה הווריירס טובים מדי ולא כוחות שונות מההבלים של הללל שכל כך מפריעים לך?
לא זכור לי שכתבתי משהו נגד ה-ללל (הם סמי-אהבלים לא מזיקים). נראה לי שהתבללת עם מישהו אחר.
יכול להיות שאני מתבלבל
לדעתי התבלבלת עם P שגם התמונה שלו כחולה.
וזו לא התבכיינות.
זו השלמה מרה עם רוע הגזירה (אלופת ליגה סגורה ל-3 שנים).
זה התבכיינות מבית היצור של סומסום
ובחצי רצינות לשניה. במה ההתבכיינויות על כמה הווריירס טובים מדי ולא כוחות קשור בכלל להבלים של הללל?
מדובר על הבדל בין התבכיינות אחת להתבכיינות אחרת
די נו… הם מתבכיינים על מתבכיינים. איזה עוד נוכחה אתה צריך?
ההבדל הוא שה"בכיינים" הם כאלה שמתלוננים על משהו שקשור ישירות במשחק – השיפוט.
והמתבכיינים על המתבכיינים מתבכיינים עליהם, על מגיבים שכותבים תגובות בבלוג החי. אין קשר למשחק כלל.
מי יותר בכיין?
התשובה ברורה מאליה, אבל הם לעולם לא יסכימו לראות את דבשתם, אז זבש"ם.
מצויין יונתן
הימור אמיץ
ניצחון של הוורירס היום והסדרה גמורה.
לא מתרשם מבלוואוטים.עדיף בפלייאוף להפסיד ב 40 הפרש מאשר בנקודה שזה אכזרי.
איגי יהיה חסר בהגנה היום ויוסטון כמו שלא הורידו את הראש אחרי משחק מספר 1 ילחמו היום על הסדרה.
הלב כל כך רוצה וורירס אבל הראש אומר יוסטון בהפרש של פוזישן-שניים[כלומר עד 6 הפרש] ו 2-2.גם בסדרה הזו.
אם היו אוספים את כל ההימורים שלי פה אולי הייתי על 30 אחוז[מהמר גרוע] אבל זה מה שאני חושב
זה לא בגלל שאתה מהמר גרוע, זה בגלל שאתה מתעקש לעשות אנטי ניחוסון לקבוצה הכי פייבוריטית בהיסטוריה 🙂
20 הפרש לגולדן. ותודה לבעל אלף חשבונות הטוויטר שהרס לנו את הליגה
https://www.facebook.com/CavsNation/videos/2018424844896023/
חחחחחח ועל החרא הזה האשך כתב בבלוג החי על המרפקים של לברון.. וואו ללל החיבור שלכם למציאות הוא איך לומר בעדינות לא משהו
היו שניים. אחד היה מתחת לסל. את זה אני מודה שלא באמת ראיתי מה קרה שם, זה היה ממש בסיום לזכרוני.
זה היה בסיום המשחק
זה הקליפ הייליטס של לברון. המהלך המדובר זה הסל האחרון של לברון (5:55 בערך)
https://youtu.be/Ez6mFxVTGQY
זה מתחת הסל? (עוד פלופ איכותי של סמארט)
https://youtu.be/NtbK3FXhpbU
כן. לא הראו את זה מעוד זוויות.
א) לברון באמת נתן לו מרפק קטן כאן (אם כמה שמרפק מאדם חזק כמו לברון יכול להיות קטן)
ב) סמרט ביצע פלופ שלא היה קשור למיקום בו לברון פגע בו כדי לסחוט עבירה (בין אם כי הוא פלופר או כי השופטים בליגה לא מסוגלים אחרת או גם וגם נותר לבחירתך)
להערכתי הוא הגזים כאן בגלל המרפק הראשון
Ai 2.0 יהיה מאד חסר היום. ההגנה שלו ועוד 6-8 נקודות האסל יהיו ממש ממש חסרות
פריוויו פיצוץ.
אם סטף נכנס למוד שחיטה אין ליוסטון חצי סיכוי. דוראנט זה עובד היי טק מוצלח שמספק את הסחורה באפן קבוע. סטף זה מוח מבריק בדרך לאקזיט. אם הוא מצליח הוא מאפיל על כולם.
לגבי יוסטון – אם הארדן ופול לא במיטבם אין להם סיכוי. .
לגבי הארדן ופול אתה מוזמן לצפות שוב במשחק מספר 2
הם לא היו במיטבם במשחק 2 אבל הצוות המסייע היה מעולה. לא רואה את זה קורה עוד פעם. סביר יותר להניח שהארדן ופול יעלו את הרמה אבל ממש לא בטוח..
אחלה פרוויו
תודה 🙂
תודה על הפריוויו.
יוסטון לוקחים ב5-6 כזה.
תודה רבה. לא ראיתי את הקודם אבל עוד מלפני הסדרה חשבתי שהצ'אנס היחיד של יוסטון לגנוב משחק יהיה במשחק 2.
הם עשו את שלהם ונמנעו מסוויפ, מאמין שייגמר 4-1.
לא מבין את הרצון של חלק מהמשתתפים שאינם אוהדי הרוקטס לחזות במפלת הווריורס . לא שזה יקרה, אבל האם אתם מודעים למשמעות של ניצחון הרוקטס ולקיחת אליפות על ידם ? בליגה של אופנות שבה הרוב מחקים , בשנה הבאה ישתלט האיזו על הנ.ב.א. , ותואמי ד'אנטוני יצוצו במרבית הקבוצות ויורו לגארד הדומיננטי להחזיק 22 שניות לפחות בכדור בכל התקפה . קריקט יהפוך משחק דינמי לעומת כדורסל הנ.ב.א.
+ 1
אני מניח שרוב האוהדים פשוט רוצים לראות ליגה תחרותית, אבל העלת נקודה מעניינת לגבי הבידודים, ואני דווקא אתייחס אליה לא מהכיוון האסתטי.
הגנת הIce של ת'יבודו שינתה את פני הליגה, מצאו לה פתרונות התקפיים, כשאחד מהם הוא הנעת הכדור הרוחבית וחסימות אוף דה בול .
בשנים האחרונות התחיל ממיאמי דרך גולדן סטייט ועכשיו יוסטון ביתר שאת עברו להגנת סוויצ'ים שמנטרלת את ההתקפה הזו ובעצם כופה יותר בידודים.
הIso היא שיטה התקפית מאוד לא יעילה אצל רוב הקבוצות ולכן יש לצפות שדווקא ההגנות ידחפו יותר לכיוון של Iso. וכן, נראה יותר קבוצות מנסות לנצל את הI so יותר ולדחוף למיסמצ'ים שההגנה תיתן, בטח קבוצות שיש להן שחקנים שיכולים לעשות את זה בצורה יעילה (ואין הרבה כאלו בליגה).
בקונטרה כבר אפשר לראות שגם הגנת הסוויצ'ים עוברת שדרוג כי ההתקפה למדה לנצל את המיסמצ'ים ועוברים לסוויצ'ים כפולים.
בקיצור, כל הרעיון הוא שלכל רעל יש נוגדן ודווקא הפתרונות היצירתיים בהגנה דוחפים לפתרונות התקפיים שונים.
לטעמי זה ממש יפה לראות מאשר שכל קבוצה מנסה לחקות את הקבוצה המובילה התורנית.
עכשיו עשית לי חשק לכתוב על זה פוסט
1. את החילופים הציגה לראווה אוק סיטי נגד ג״ס ב-2015
2. ״איזו״, כמו ״הפרוסס״ זה לקחת משהו מגעיל ולתת לו שם שיכשיר אותו. יש כאן עניין של סמנטיקה ומישמוע – אבל אין לי כוח להיכנס לזה. שחקן שמכדרר 20 שניות ואז נכנס לסל – כשיטה – זה נורא – לא משנה איך תקרא לזה.
ד״א – ההצעה ללחוץ את גרין בהגנה היא שלי אבל אני כבר רגיל כאן באתר שאנשים לוקחים את מה שאני אומר ומזכירים את זה ככה באוויר, באופן כללי כזה. אני מניח שאם זה קורה לי כל הזמן, זאת מן הסתם אשמתי.
הפוסט לא כוון אליך כמובן , כאוהד הרוקטס. אבל יש בעיה בחוסר האטרקטיביות של משחק הטילים . ברור שהם ממקסמים את הכלים שיש להם , רק שזה רוב הזמן מכוער לצפייה. אני אומר "רוב הזמן" , כי הם יכולים גם אחרת . במשחק 2 הם שיחקו רוב המשחק שוטף יותר מהרגיל והניעו את הכדור יפה בהתקפה. ומסתבר שהשמיים לא נפלו , וזה אפילו השתלם להם .
נכון, אני אוהד רוקטס והכל, אבל לאנשים יש נטייה לאהוב את באמדרדוג, בטח כשהאפרדוג היא אימפריה שכבר השיגה לפחות אליפות אחת.
שנה שעברה העדפתי את הספרס, לפני שנתיים את הת׳אנדר, ואעדיף גם כל מזרחית שתגיע בפיינלס.
ב-2015 לולא הייתי אוהד רוקטס דווקא הייתי בעד הווריורס במערב. בפיינלס של אותה שנה העדפתי אתכם על פני קליבלנד.
ככה זה, או שאתה מכביסט, או שאתה אוהד את הקבוצה הפחות סקסית.
בובי, אבל מה לעשות שהקבוצה הפחות סקסית היא, איך לומר את זה, פחות סקסית? אני אוהד בוסטון, ומכבי…, אבל כשמדובר בקבוצות אחרות, אני מעדיף את זו עם הכדורסל היפה יותר (או יפה בעיניי, זה כמובן נתון לוויכוח).
ברור שיש משיכה טבעית לאנדרדוג, אבל אין צורך לפסול את המצליח רק בגלל שהוא מצליח. אם הווריירס הם אכן קבוצה היסטורית כמו שחלק טוענים, וגם אם היא סתם קבוצה טובה מאוד עם כדורסל אטרקטיבי, לא כדאי להינות ממנה?
לא יודע, זה כנראה עניין של אופי. אני אישית מבסוט לראות שהקבוצה העליונה יותר מצליחה.
וכמו שציינתי, זה תלוי הישגים. אם הווריורס לא היו זוכים כבר ב-2 אליפויות ב-3 גמרים, הייתי בדיעה אחרת. אבל זה המצב, נוצרה כאן קבוצה חזקה מדיי, שהמפלה שלי תסב לי אושר. קודם כל כאוהד, אבל גם כחובב אנדרדוגז.
ב-2011 ו-2004 לדוגמה, גם הייתי מרוצה מאוד מהתוצאה הסופית.
הכוונה – לא מצליחה.
אתה מבין שכשאתם אומרים את זה, אתם יוצרים שיח שבו שתי האפשרויות היחידות הן או שאתם איתנו, או שאתם אוטוריתניים נאלחים, חובבי מכבי ותאגידים דורסניים שאנחנו נסתכל עליכם מלמעלה ונזלזל? אין מקום לניואנסים, לאפור, למחשבה שאולי אחרים רואים את הדברים אחרת, שאולי בליגה די שיוויונית קבוצה שבנתה את עצמה נכון ומשחקת יפה מגיע לה איזשהו הערכה. רק אנחנו-נגדם מרחיק ומפלג. אתם לא בדיוק האדם הפשוט שנלחם נגד בנק מושחת שהחליט לקחת לכם את הפנסיה. אתם מיקרוסופט נגד אפל. תתנהגו בהתאם.
את ההערכה למשחק של הווריורס בכיף נתתי ב-2015 וגם ב-2016 במידה מסויימת.
ביום שהם צירפו את דוראנט, הם כבר נהיו עיוות של קבוצה טובה מדיי. כי בוא נודה באמת, זה לא שהיה פה טרייד אוף מסויים של דוראנט על חשבון חלק מהותי אחר בפאזל של הלוחמים.
ביום שהם ישחקו נגד נבחרת חייזרים מכובב אחר, שהפסד משמע שעבוד של האנושות לאותו גזע זר, אז תראה אותי בכיף עם פונפונים צהובים-כחולים. עד אז? אותו תחום אפור לצערי לא עובד מבחינתי במקרה הנדון.
עכשיו נכון, תגיד שיוסטון הרגע ניצחו ויש סיכוי לא רע לקחת את הסדרה, אבל גם אם זה אכן יקרה, ברור לכולם שהווריורס היא הקבוצה הטובה מבין השתיים. בזה כפי שאתה רואה אני מודה, אין ספק שהכשרון של הווריורס הוא משהו שאין לפקפק בו. אבל אני פשוט מתקשה לראות איך בסיטואציה בה הייתי אוהד נייטרלי, אני בוחר להעדיף את הווריורס בסדרה מול כל קבוצה שהיא, זוהי דעתי. מתנצל אם זה היה נראה שאני כופה את הדעה שלי, או מזלזל בדעות של אחרים 🙂 כי זאת באמת לא הכוונה שלי. אתה יודע, אנשים קצת נסחפים בלהט הרגע..
תודה על הפריוויו.
סטף שחקן גדול, כשהוא בריא הוא מספר 2 בליגה והכל כבר נאמר עליו. אבל לא תמיד הוא בריא, וגם כשהיה בריא, זה לא הספיק.
השנה בפלייאוף, סטף בא מתי שנוח לו – הופיע לראשונה אחרי שבעה משחקים, וכולם ישר רצו לקשור לו כתרים ובלה בלה בלה.
דוראנט וגרין באים כל ערב, אין להם פריווילגיות.
בליגה למדו את סטף – האליפות האחרונה שלו לבד הייתה לפני שלוש שנים.
ולשלב המסקנות:
אם סטף יתפוצץ – ניצחון מובטח לגולדן סטייט.
אם סטף יהיה סולידי – ניצחון מובטח לגולדן סטייט.
אם סטף לא ישחק – ניצחון מובטח לגולדן סטייט.
טוב אני יודע שאתה מת על דוראנט והכל, אבל הוא נהנה מהפרבילגיה לשחק בקבוצה הזאת בדיוק כמו קרי, וכנ"ל גם גרין. הם פשוט כל כך עדיפים שגם עם משחק הולך הסדרה עדיין שלהם. לראייה מאז המעבר לגולדן דוראנט לא נתן כבר 30 משחקי פלייאוף משחק של 40+ וזה עוד בשיא הקריירה שלו, הוא פשוט לא צריך וזה גם מתאים לאופי שלו כנראה, לתת את המשחק הקבוע שלו בלי צורך לקחת את הקבוצה על הגב סדרה שלמה.
+ 10
צודק לגמרי. עדיין – מישהו היה צריך לעדות את העבודה נגד הפליקנים, הם לא חלשים, דיוויס, הולידי ורונדו שחטו את פורטלנד – ודוראנט, עם גרין וקליי – פשוט הביסו אותם. בזמן הזה סטף נכנס לאט לאט לקצב ושיחק בעיקר בשביל עצמו – מתוך הבנה נכונה שזה טוב לקבוצה. אני לא נגד סטף, הוא מגה סופר סטאר חד פעמי ופורץ דרך – אני נגד אלה שמתעקשים להלל אותו ולהקטין את דוראנט – בכל פעם שסטף מתפוצץ. דוראנט קלע 38 ו-37 ביוסטון, ב-65% אפקטיבי, ואנשים מקבלים את זה כמובן מאליו. יש אפילו כאלה שמבקרים אותו (אמא של גרין, וזה בטח בא ממנו).
אמא של גרין ביקרת את דוראנט? ברצינות?
https://nypost.com/2018/05/17/draymond-greens-mom-throws-the-blame-on-kevin-durant/
לזכותה ייאמר שביקרה גם את בנה
לאמא של גרין יש פה יותר גדול משלו. לא צריך לעשות הר מכל דבר:
https://ftw.usatoday.com/2018/05/kevin-durant-draymond-green-mom-mary-babers-game-2-iso-tweet-love-all-good-warriors-nba-playoffs
הר? נכנס לסוגריים בסוף התגובה
מה עם WINNER על מס מסירות בין דוראנט לקרי הערב?
הליין על 12,
אני הולך על חד ספרתי
+250 כששני השחקנים הטובים בעולם משחקים באותה קבוצה…. דוראנט לא פחות טוב מסטף וגם סטף לא פחות טוב ממנו קשה לבחור.
תודה יונתן. כמו שאמרו יוסטון צריכה לשחק חזק על גרין ולקוות להוציא ממנו עבירות, כמו גם לשמור עליו חזק ולהפריע לו למסור. יהיה משחק חם אש ובסופו יוסטון ישוו עם נצחון במשחק צמוד.
אני לא מבין את מי שלא אוהד ג״ס ורוצה במפלת הטילים, עד שיש אלטרנטיבה לאימפריה הצהובה אתם חמוצים?
ואוסיף שמקווה שהפציעה של AI 2.0 לא תהיה חמורה כי הוא אחד שומרי לברון הטובים ביותר לאורך השנים
מי ייתן והוא לא יצטרך לשמור על לברון בכל מקרה השנה 😏..
כרגע שודרג מ"בספק" ל"בסימן שאלה"
ליידיז אנד ג׳נטלמנז, דה נקסט-נקסט פרזידנט אוף דה יונייטד סטייטס
https://www.youtube.com/watch?v=HXmI3vgXxsw
(באדיבות מועדון/כפר ההמרה ללל)
אחלה פריוויו.קניתי את האופטימיות שלך למען כולנו
לא תבוסה, אבל הלוחמים לוקחים את המשחק הזה.
מפתיע כמות האנשים שמהמרים כאן על יוסטון, אולי אני מפספס משהו..
הארדן יכול אבל לא רוצה, כריס פול רוצה אבל לא יכול
משחקים של גולדן בפלייאוף מסתיימים רק בבלו אאוט, הולך על ג"ס ב-10 וגם זה רק בגלל שקר מעלה את הנוער רבע אחרון.
דה שוט, קיבלת את הקרדיט על ההצעה. סליחה שלא זכרתי את שמך אבל כשקוראים כאן מאות תגובות ביום באמת שאין איך לזכור, אלא אם תכתוב פוסט על זה (ובאמת תכתוב, היו אחלה הפוסטים שכתבת).
אני חושב ששיא המשחק האסטטי שאנשים התאהבו בו היה ב2014 ו2015, כשבאמת הגנת הסוויצ'ים האוטומטים וההגנה האיזורית היו עדיין בשלבי פיתוח אבל עדיין לא all in. מה לעשות, כשההגנות נהיות יותר מתוחכמות, צריך למצוא פתרונות התקפיים, וספרס 2014 וגולדן סטייט 2015 לא יחזרו.
מסכים עם הטענה שהפרובינג של יוסטון מכוער במבט ראשון. אבל אני מאוד נהנה לראות את החכמה שבמציאת הפרצה בהגנה. יש בזה יופי של פשטות שאותי לפחות מאוד מרשים.
כמובן שמול קבוצות הגנה כל כך טובות כמו גולדן סטייט יוסטון חייבת להיכנס למהלכים הרבה יותר מוקדם, כי הסדקים לא קורים כל כך מהר, וכאן דווקא אמרתי שהסדרה הזו תוכתב על ידי ההגנה.
אתה צודק. משחק האסיסטים היפה והמרהיב היה תאווה לעיניים אבל החזיק מעמד קצת פחות משנתיים. אוק סיטי וקליבלנד הראו שאפשר להתמודד איתו באמצעות חילופים ו/או הרבה קשיחות. המעבר לשילוב עם ״איזו״ דוראנט הוכח כיעיל הרבה יותר – למרות שריכוז הכישרון הנדיר לא מאפשר בחינה אמיתית של הנושא.
לגבי יוסטון – בעונה הבידודים הארוכים נראו פחות (למראית עין) ואז זה היה בסדר. לא ברור לי איך דאנטוני מאשר את מה שראינו במשחקים 1ו-3 זה מוגזם, וגם אם זה חכם ויעיל – זה מתיש את הצופים.
אני יודע שרבים יגידו דברים דומים על ראסל ואוק סיטי אז אני מבין ללבכם האוהדים. מה שבטוח – מלבד ג״ס הייתם עוברים בקלות כל קבוצה – עם או בלי הבידודים. אתם פיניקס ויוטה של המאה ה-21
העונה הרגילה אכן היו הרבה פחות בידודים כי ההגנות של רוב הקבוצות לא עושות סוויצים כל כך טוב כמו גולדן סטייט ויוסטון פירקו אותם הרבה יותר מהר.
הסיבה שהארדן נתקע ככה במשחקים 1 ו -3 זה בעיקר קרדיט לגולדן סטייט, וגם כי ההגנה של יוסטון לא עבדה חזק מספיק כדי לכפות משחק מעבר.
אין ליוסטון סיכוי אם ההגנה של גולדן סטייט תהיה יותר אגרסיבית ממנה.
כבר הגבתי ליונתן, אבל אני חייב להגיד, כל-כך כיף לחזור לכתבות כאן ולקרוא את התגובות.
אני רוצה שכל אחד ממכם יקח את יד ימין, ויטפוח לעצמו על שכם שמאל. מגיע לכם, ממני
כמה מלל נשפך פה והכל ידוע מראש
גולדן סטייט אלופה
אתם טוחנים מים לצערי הרב, לא חשוב איך שתסתכלו על זה
גולדן סטייט אלופה.ואני אומר את זה כאוהד מאוכזב מעונת ה NBA..
מזכיר תקופות מלפני 20 שנה שהיה ברור לכולם שמכבי ת"א תהיה אלופה בכדורסל..סתם שיחקו בליגה הישראלית וכמובן שמה שהיה נחשב זאת הליגה האירופאית…
מבאס, אבל גולדן סטייט אלופה…לא כוחות
פשוט לא כוחות
אמרו את זה קודם, לפני. לא משנה…
בקיצר. היה כל בתקופת ג'ורדן וידענו ליהנות מזה והיו את הלייקרס ונהנתי מזה (כמובן בתור אוהד לייקרס) ואחר עך את מיאמי וסבלתי.
אז עכשיו גולדן סטייט. לפחות הם משחקים יפה וכיף לראות אותם.
אחלה פריויוי יונתן . בכל הפריוויו לא הזכרת את הנשק השלישי של הלוחמים קליי תומסון כך שנראה לי שהרגע שבו שוכחים אותו זה רגע מצוין להיכנס לפעולה.
אניבודי הום?
אאו אאוווהאהה, הלו? זה הבלודג' החי של פרופ' לס?
קל
איגי בחוץ היום. רק 40 הפרש.
38 וחצי
link pls
יש קישור?
http://buffstream.com/watch/nba-71.php
תודה סמיילי
איך לא היה פה תוקף של פול?
התחלת?
השופטים, מלאכי האלוהים, ירדו אלינו משמיים ואינם טועים…
יש סמיילי, יש קישור…
יש אפלטון יש קישור
יש ממזר יש קישור
יש מנחם יש טלוויזיה מליון אינץ' מחולקת ולפטופ למעורב הופס 🙂
מי חי, מי מת ומי אין לו כסף לקנות שופטים…
ההגנה של גולדן מדהימה
שידוררררררררררררררר
http://buffstream.com/watch/nba-71.php
הקצב הזה אסון ליוסטון. לא מסוגלים לשים סל
הארדן נראה אומלל. מזכיר את לברון בגמר של שנה שעברה
שעייה קלטנו שאתה שונא את לברון,הוא היה מדהים בגמר של העונה שעברה
יש לך קליטה לא רעה, רק שאי אפשר להיות מדהים כשמנגבים איתך את הפרקט למרות שיש לך את סופרסטאר קיירי שסוחב אותך.
ראית את הסטטיסטיקה של לברון לעומת זאת של קיירי?
אני לא מחשיב את הסטטיסטיקה בתבוסות.
לברון נתן את אחד הגמרים הגדולים עונה שעברה, הסטטיסטיקה שלו באותו גמר 33.6 נקודות ב61.5 אפקטיבי,10 אסיסט ו12 ריבאונד חבל שהשונאים מנסים לשכתב את ההיסטוריה ולהקטין את השחקן הענק והיסטורי הזה
רק בלי הנקודות, אסיסטים וריבאונדים
יוסטון חלשה
גולדן – יוסטון
http://90mingoal.com/report?i=342&show=XHhAozvhAoqHhAoqo
גולדן עוצרת את אחת קבוצות ההתקפה הטובות בהיסטוריה על 0 נקודות ב5 דקות ראשונות. מפחיד.
אני א-ף פ-ע-ם לא החזקתי מיוסטון.
אחד הבלופים הכי גדולים בהיסטוריה התכוונת…
אפילו יותר מסיאטל ז״ל שסיימו ראשונים ועפו סיבוב ראשון
מביך ממש מה שהולך. אולי ייגמר על האפס?
מביך , מביך, מביך. רק ששחקני יוסטון לא יתחילו לבכות
חכה, הארדן תיכף יבכה לשופטים
יוסטון חפרה לעצמה קבר ב3 דקות הראשונות
עברו 5 דקות, כמעט
12 עפסססססס לסטייקים, אפשר לחזור לשון?
וזו הקבוצה שאמרו שיש לה את המאטצאפ הכי טוב מול גולדן…
כל העונה הסדירה זה בלוף אחד גדול!
לא מחדש יותר ליג פאס
הצדק איתך. העונה הרגילה מיותרת
התחלה כמו שצריך
ולחשוה שקאפלה היה יתרון לפני הסדרה…..
יוסטון עושים לברונטו?
נראה טוב אבל זה רק ההתחלה, הכל יכול להתהפך
http://buffstreamz.com/watch/nba-84.php
הארדן שחקן מדהים לעומה הרגילה אבל הסדרה הזו תפיל אותו שאולה, את השחקנים הגדולים באמת לא היה ניתן לשתק, סדרה שהתחילה בקול תרועה, תיגמר בשחיטה של הלוחמים
קר חטף סל, מגיב כאילו ספג שער בכדורגל. והארדן עם 80 צעדים וסל.
צעדים מביכים של בארדן
הזקן ולברון משחקים כדוריד כל העונה ולא שורקים צעדים.. מה יהיה עם זה??
ישששש יוסטון כבשו שער
חבל שבאירופה לא מאשרים ארבעה צעדים כצעד וחצי כמו המהלך האחרון של הארדן
בלי קשר לשופטים כי זה קורה כל הזמן ובכל קבוצה, איך הטיילת הזו של הארדן זה לא צעדים?
הארדן ולברון צמד חמד. יבנו להם הר ראשמור משלהם יחד עם וווסטברוק. גדולי שחקני הסטטיסטיקה בכל הזמנים
למה הארדן לא זרק?
הזיה
איזה אנד וואן של קרי
הארדן בקבוצת התמיכה של לאב ודה רוזן?
הוא רמה מעליהם, חשבתי שהוא עלה לרמה של המגה סטארים העונה הכוכבים שאין דרך לעצור אותם (לברון דוראנט) אבל הוא עדיין מאחוריהם.
הוא שלוש רמות מעליהם – צחקתי בגלל השלשה החופשית שחשש לקחת.
פול הזה כזה חלש אותו דבר גורדון.
מיייי? ציפי? ציפי 3?
אבל הוא מאותרג כמו שרון בזמנו?
ציפי שחקן אוברייטד, אהבת אמת של פרשני….
אריק גורדון נותן סדרה פח אשפה….
המשחק של גולדן השתנה ממש.. באסה.. קבוצת ה30 אסיסטים למשחק נעלמה. נפגע עיקרי קלי תומפסון.
לא מבין למה דוראנט מוביל כדור
כל ההתקפה תקועה
יאללה זה הזמן לצמצם את הפער
גולדן סטייט זחוחים. יוסטון יחזרו למשחק
ולחשוב שדוראנט התחיל חלש…
הארדן לא מתאים לו זריקה חופשית, שים עליו שומר ויקלע, כרגע יוצאי אוקלוהמה על הנים במיוח דוראט
איזה דאנק של השמנמן!
דוראנט יקלע על הארדן בכל פעם, זה אימון בשבילו, צריך לתת את כל המחמאות להגנה של הלוחמים הם מרסקים את שיטת הבידודים.
לא ידעתי שגורדון מסוגל להתרומם ככה
דוראנט לא פחות טוב מהארדן וווסטברוק. שלושת השחקנים הטובים בליגה. אחריהם קוואי, קרי ודיוויס.
מה שהשנאה עושה לאנשים, זה פשוט עצוב. אולי גם לברון אחרי אריק גורדון אצלך ברשימה?
ואחריהם כרמלו אנטוני, ואז לברון
דיברתי על הליגה. לברון משחק במזרח. זה כמו ליגה שנייה
השחקן הטוב בעולם לובש את הספרה 23 ומשחק בקליבלנד, אבל השנאה הורסת לאנשים את ההשקפה.
שעיה אתה צריך הופמנים…. לברון מספר 23 השחקן הכי טוב בעולם ב 10 השנים האחרונות.
גורדון ג'ורדן
זה פלייאוף. לא שורקים פאולים על מה שהיה עם הארדן ודוראנט. בפלייאוף תמיד הרשו נגיעות מסוג זה.
איך רבע כזה עומד להיגמר חד סיפרתי רק השד יודע
כי לא שרקו צעדים להארדן
ברוך שובך לעונה גורדן בל
ג'ורדן בל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מפלצת קטנה שלי…
מתי נקבל משחק קרוב בגמר
קפלה פשוט עלוב, המשחק הזה יגמר בבלואוט אם יוסטון לא יתחילו להילחם על הריבאונד.
בלללל
יוסטון יוצאים מהרבע הזה בשן ועין…
אצל גולדן סטייט זה "רק" 9…עוד מעט זה יהיה "רק" 20
איזה שחקן גורדון היה לולא הפציעות 🙁
סהכ יוסטון מעודדים אחרי הרבע ההזוי הזה…למה ננה לא נכנס קצת… קאפלה חסרון בהתקפה
קפלה צריך לראות קלטות של טריסטאן ללמוד איך משחקים בפלייאוף
קאפלה בסדרות הקודמות הרג את גוברט וטאונס.
כריס פול צריך להתבייש לבקש בקיץ מיוסטון חוזה מקסימום,עם איך שהוא נראה בסידרה עד כה, הוא זה שצריך לשלם להם.
ציפי עם אסיסט אחד בלי נקודה ברבע הראשון
ממממממממביייךךךךךך…
ילדים מי ימצא את ציפי בתמונה? אולי ברבע השני? אולי במחצית השנייה?
אני לא הייטר שלו, רק מאוכזב ממנו ברמות מאז שהתחיל בניו אורלינס. חסר לו משהו מרכזי להיות סופרסטאר אמיתי. אני מאוכזב.
ערוץ הספורט פשוט בדיחה , כל הפלייאוף לא שידרו כלום , בקושי משחק מתוך 4 משחקים בלילה .. אמן אמן יאבדו את הזכויות השידור.
לפחות את הגמר הם משדרים
אתה נתת לינקים יותר טובים
הארדן חייב להופיע בפלייאוף השנה, מקווה, גורדון והוורייס מדהימים כיף לראות
גורדון הכי טוב ביוסטון
קרי עם שלוש זריקות ברבע
cp3 פשוט לא סקורר,הוא יכול להיות בטופ בשאר הקטגוריות,אבל בשביל סידרה כזאת הארדן צריך מישהו קילר כמו קיירי.
כריס פול נראה גמור
הגיע המאני טיים.. אפשר לעשות בחיתול….
איזה יפה הווריורס משחקים בלי דוראנט
יוסטון צמצמו הארדן נכנס להרוס קצת…איזה התקפה רעה של יוסטון שום תרגיל שום תנועה…..אחלה דאנטוני
עכשיו קליי בחוץ
הארדן מושפל עד עפר. פול חושך. הקריירה של שניהם מוגדרת מעכשיו אחרת לגמרי
גרין פשוט מדהים, פול מחטיא ליאפ, שיוסטון מנעים את הכדור הם נראים נפלא.
השופטים באו להציל את יוסטון כרגע ופציעה של תומפסון
פול בזוועה של משחק בינתיים,הארדן לפחות מנסה,פול באמת נראה מפוחד מהמעמד.
גרין גרין גרין
המהלך הכי מביך בכדורסל זה כשקרי זורק לשלוש אחרי שהמשחק הופסק והקהל העלוב באורקל ארנה משתולל מזריקה שבכלל לא נחשבת.
קרי סוף סוף קיבל תתוקף שלו
איזה שריקה הזויה
מקווה שהפציעה של תומפסון לא רצינית, נראה לי זה בעקב מהדריכה של קפלה, פול פשוט מבייש
גרין משחק מדהים וקארי פצוע 😛
רק 6 הפרש
זה לא משנה, מבחינתי יוסטון הם המוריניו של הכדורסל ולמדתי לתעב אותם סופית בגלל המשחק הזה.. פוזות ומשחק מכוער גם אם יעיל (בספק גדול)
תבוסה שלהם וכל פלצנות האנליטיקס תקבל מכת מוות סופסוף
אמרתי לאפלטון כל השנה- כרעס פול האובר רייטד הכי גדול בליגה.
דבר שני- יוסטון הקבוצה הכי מגעילה בליגה
לליווינגסטון יש את כל הנתונים להיות מגן נפלא, אבל איכשהו ההגנה שלו פשוט עלובה.
מקווה שיוסטון יעשו פה 2-2, עם כל השנאה שלי להארדן וכריס פול אנחנו צריכים קצת תחרות
מנחם תגיד לי מה התפקיד של דאנטוני מה הוא עושה ביוסטון…. מאמן ההתקפה הגדול הזה…. שלושה עומדים בצד פעם הארדן ופעם פול מכדררים עד סוף שעון או שזורקים לשלוש או שמנסים להיכנס…. בשביל זה גם אחותי יכולה להיות מאמנת
ההגנה בצבע והמלחמה על האשכוליות ראויה לציון אצל הגולדנים במיוחד שחקני הספסל
אני לא רואה את יוסטון חוזרת דוראנט וקרי עדיין לא התעוררו, לא נראה לי שקלי יחזור אבל זה כנראה יפתח ברבע הזה או בשלישי ויגמר בתבוסה, יוסטון לא יכולה לאפשר ללוחמים יותר זריקות
קרי נפצע כשסחט את התוקף?
16סלי שדה רק עם 4 אסיסטים. זה כל כך לא גולדן שאהבתי לראות.
וואו
הארדן התחמם מדהים
לא להספיד את יוסטון, בתקווה שיהיה משחק מותח
ווואווו חבל שלא העיף לגרין את הראש
כשהוא נכנס למוד הזה הוא בלתי עציר ורק 2
Poster!!!!!!!!!!!!
וואוווו
איזה פוסטר
OMG הארדן
קצת לחץ על גרין במסירה ויש איבוד
איזה פלואטר מדהים יש לקרי השליטה שלו בגוף פשוט מדהימה
והיתה שם עבירה של גרין שלא נשרקה.
נו שווין, יש משחק סוף סוף.
אבי, הדבר היחיד שד'אנטוני יודע זה התקפות פאסט-ברייק
הארדן ענק
בקליעה של קרי לא שרקו לגרין שליטף לו את היד אבל כשקרי עצר את הזקן התקפה אחרי כן, כן שרקו. להארדן יש דיבור עם מישהו למעלה…
האק דה קפלה:)
סילבר בן שרמוטה
הלכת רחוק מדי ממזר. יש סבון בשביל אמירות כאלה….
יוסטון פשוט הרימו את ההגנה שלהם וחזרו למשחק
קפלה יודע רק לחסום ולנתר לריבאונד. גם לקלוע תחת הסל הוא די בסדר. אבל היום מצפים מסנטר לכל כך הרבה יותא
גרין הפך את קפלה לילד מבוהל, למה קליי משחק הוא פצוע לא מהלך חכם 0.
מדהים ההבדל בין שני הרבעים. כאילו הקבוצות החליפו אחת עם השניה מדים בין לבין. יוסטון דורסת וגולדן סטייט בשוק לגמרי.
אני לא מבין למה ריאן אנדרסון או לוק לא מקבלים דקות …
תומפסון לבד מהצד זה אוטומטיק
קליי קלות
יוסטון מאפשרים לגולדן ריבאונד התקפה יותר מידי…. ועדיין יוסטון במשחק הזה בגדול….
קרי אפילו לא השחקן מס 2 בקבוצה שלו
ריאן אנדרסון לא בפלייאוף הכלל… דאנטוני הוציא אותו מהרוטציה מזמן… לוק שיחק זוומתי במשחקים האחרונים
אני הקמע של הטילים, למרות שאני על העגלה של הלוחמים
קליי תומפסון צריך לעזוב בסוף העונה אם הוא חפץ בקריירה משמעותית
איזה קהל עלוב יש ללוחמים, איפה הקהל שלפני 4 שנים.
ראית את המחירים של הכרטיסים? היית חלאחרונה במסעדה בסן פרנסיסקו?
סיליקון ואלי השתלט ….
כן הייתי, בגלל עבודה קשהאני במעמד שיכול לאפשר לעצמי כרטיסים ולטייל בעולם, אבל מסכנים האוהדים של הריידרס
רואה בטלויזיה
2 צאקות של טוסטר
הארדן לא יכול להשאיר את קליי ככה חופשי זה קליעה שהוא קולע בעיניים עצומות
השופטים עושים אותי עצוב.
תנו לשחק.
טאקר מקבל שיעורי משחק מהארדן
7 ליוסטון
ישששששששששש
טאקר שועל
וואללה איזה מהפך.
סתם הספדתם את הארדן. מחצית גדולה שלו.
לא סובל את הארדן, אבל זו הצגה ברמה הכי גבוהה שיש
שוב קמתי עם הארד און
משטרה שלום, נצפה נוכל מזוקן שמכייס שוב ושוב אזרחי סן פרנסיסקו תמימים.
חחחח
הארדן ופול איזה יופי, הארדן שני חטיפות מדהימות
אני כל כך שמח עבור קרי ודוראנט
איפה הזחיחות והצחוקים של הגולדנים העלובים.. הזקן מחק להם הכל
וואו, יוסטון חזרו לעניינים חזק חזרו
שום הצגה אין פה. משחק שכונה, 2 קבוצות מזוויעות, המאמנים מיותרים הכל מקרי ומשחקים על הכבוד… לפחות יש אקשן
בטח כיף איתך במסיבות
(:
שם אני שותה כוסית וויסקי וגם העקומות נראות טוב אז כן די כיף…
כרגע אני סחי לגמרי ומה לעשות, מת ששתי הקבוצות האלה יקבלו בראש מלברון
בולשיט
רבע מדהים של פול והארדן
מנחם היקר דאנטוני יורד מהמגרש מבסוט כאילו בזכותו קרה פה משהו חחחח
וואו, רבע שני מהסרטים של יוסטון. נתנו להגנה לעבוד ולהארדן ופול לעבוד בהתפקה.
אפשר להיות אופטימים ביוסטון
חרא קונפרנס. האלופה תגיע מהמזרח.
כשדוראנט והארדן שולטים בקצב….זוזו הצידה ותנו להנות
הרוקטס מובילים ב 7 אבל זה לא יספיק…
היה שווה לקום… הולך להיות רבע שלישי על כל העונה של יוסטון…. נראה אם יחזיקו מעמד
הארדן קולע 24 במחצית בלי להזיע. לברון במחצית כזאת והיו משתפכים עליו מכל כיוון אפשרי. אתם רואים כאן את המאסטרו של שחקני הראש בקיר
לא מבין את הבידודים של דוראנט מחוץ לשלוש, כל משחק הוא מאבד לפחות פעמיים במהלכים האלה.
וואו יוסטון
וואו הארדן
וואו פול
שחקנים מדהימים
מהצד השני, כרגיל, דוראנט וגרין (אדיר) דופקים שעון, השאר – באים ככה ככה.
אוהדי יוסטון שימו קסדות, רבע 3 מגיע, נסו לשרוד אותו ויהיה לנו משחק.
גולדן סטייט נעצרו כשהגזימו עם הבידודים, זה מתאים ליוסטון לא לגולדנים.
שיחזרו למשחק הפשוט זה יעבוד יותר.
חוץ מזה דוראנט לא מוביל כדור טוב גם כשהוא לא מאבד זה הוא לא יוצר כלום, רק לעצמו.
דוראנט במשחק הכי גרוע שלו בשנתיים האחרונות בפלייאוף ביחד עם תומפסון וקרי שהחטיאו כמה זריקות שהם לרוב קולעים, כל הכבוד ליוסטון על ההגנה, שיבשו את ההתקפה של גולדן סטייט לחלוטין, ואפילו עצרו את דוראנט.
מצד שני תומפסון נפצע בקרסול ולקרי שרקו שלוש עבירות אז זה אולי מסביר קצת
ג"ס זרקו 49 זריקות, יוסטון 40.
איבודים 9 לג"ס, 7 ליוסטון.
6 אסיסטים לכל קבוצה יוסטון על 17 סלים, ג"ס על 19 סלים.
אופס
טעות במיקום
האמנתי שיוסטון יגיעו, למרות דברי ההספד של השחכנים שמושפעים רק מהשחק האחרון
עד כה ספרתי שלוש מסירות בין קרי לדוראנט ולהיפך.
מרגיש כאילו גולדן סטייט בחצי כוח, גם להם נמאס מבלואו אאוטים.
מאוד מקווה שלדוראנט קצת ירד הביטחון מהגג שקיבל והחטיפות, צריך אותו פוחד כדי לנצח.
ה ז'יד לא יוריד ת' ציפורניים שלו מקארי עד שיעבור לפרסם קוקה קולה
אני הקמע של הטילים, למרות שאני על העגלה של הלוחמים
אפלטון הכריז עלי, במשחק ה2 עודדתי את יוסטון, אוהב את הדאבס יותר, אתחיל לגבות תשלום
המסר הוא שתהנו בכל מקרה, 2 הקבוצות מהנות לצפיה
מה קפלה עושה על הפארקט?
יוסטון חייבים להחזיר את גורדון מיד ולהוציא את קאפלה
דוראנט לא במשחק
ג"ס זרקו 49 זריקות, יוסטון 40.
איבודים 9 לג"ס, 7 ליוסטון.
6 אסיסטים לכל קבוצה יוסטון על 17 סלים, ג"ס על 19 סלים.
איך לוקחים על יוסטון ריבאונד התקפה כאילו מדובר בילדיפ
ונמאס לראות את הארדן נופל בכל זריקה שלו כאילו ירו בו
שופטים אני מבקש ממכם סליחה בשם הארדן
פול חזק כמו סוס
תומפסון לשאקין
יוסטון יפסידו בגלל הריבאונד
הדרך היחידה לשחק נגד הווריורס היא בכוח.
הלוחמים לא זזים. אין תנועה. ימשיכו ככה ייגמר בבלואאוט ליוסטון
הלוחמים לקחו 12 זריקות יותר כבר
איך מחטיאים לייאפים ככה ברמה הזאת לא מובן לי?
כריס פול מנסה לקלוע מעל דוראנט מתחת לסל, זו התוצאה.
עבירה של הארדן על בל כשבל קפץ להציל את הכדור.
הרוקטס צריכה קצת גובה. מה עם ננה? או אנדרסון?
אוהב את ה2 יתכן וננה יאיט טיפה את המשחק, ודאנטוני עם השגעון לו
אני אתכם במשחק, אבל חייב לכתוב מעורב. נגד ג"ס צריכים לדעת לעצור את ה-ONSET (התפרצות ) שלהם. טיים אאוט. להתחיל לשחק חצי מגרש. אבל יסטון ניסתה להחזיר שלשה בשלשה ונגד סטף כשהוא ב-GROOVE זה לא יילך
קליי לא מאופס
הארדן על קרי זה שני הנקודות הקלות ביותר, אותו דבר בצד השני דוראנט על הגארדים
והאוסקר הולך להרדן, חברי השיפוט אולי די?
עוד טכנית ודונקי משחק אחד בחוץ. מעניין מתי זה יקרה.
אנדרסון לא נספר כבר הרבה זמן… טוכי בלאק יכול לתת כמה דקות… יוסטון משחקים הגנה קשוחה כמו שמנחם אוהב נגד היורמים
קרי וקליי על כל משחק טוב יש להם שניים רעים, דוראנט גם חלש ביותר היום
יוסטון השתלטו על המשחק
ברד סטיבנס רואה את האין הגנה של קרי, וחושב אולי באמת לעשות טרייד על קיירי. שהוא עוד יותר חור בהגנה
קליבלנד הייתה מרסקת את שניהם במשחק היום.
NAAAAA
קליבלנד תקבל תבוסות
אין מצב
גולדן סטייט לא דוחפים את הקצב וזה כל ההבדל, כל התקפה 20 שניות לפחות
קרי עם שלשה מאופקים
עוד אחת
הארדן התעייף
יושב הכרובים הופיעה
סטפןןןןןן
סוף סוף!
קרי עם שני שלושות מהחלומות
הזעיקו את הF-35 אחרי שנתקלו בקשיים באויב
מאז מרבורי לא היה כזה סטף
דאנטוני ממעט לתת לגרלד גרין לשחק….. גדול עליו המעמד….
או או! זה הזמן להיכנס למיקלטים. איזה רוצח
הגיע הזמן שקארי יכנס למשחק…
מדהים שכל העולם יודע שהוא עומד לקחת את השלשה הזו (השנייה) והוא עדיין לוקח אותה בכזו קלות
לא כזה קלות, הגזמת
יחסית כן. אני הייתי מצפה שאחרי אחת כזאת ולאור המשחק הקודם, ישמרו אותו בגרון. שיחדור, העיקר שלא יפציץ.
העיקר שמקבלים פרסומת למשקה אנרגיה עם פול ג'ורג'
דוק תגיד עוד פעם שאתה לא אוהב את סטף
זה שחקן על, לגמרי
קרייייייייי ב2 שלשות מטווח של משקפת, טהורות, הטילים נראים מצוין
קרי צריך לזרוק הרבה יותר
זה לא רק מביא נקודות זה גם מרים את מורל הלוחמים
חיכה לרבע 3 באמת?
קר פתאום בסידרה אחרי 4 שנים לא שומר עם קליי על הארדן לא ברור.
סטפןןןןן
כמה שלברון לא מפסיק לדבר על הילד מאקרון שהגיע לגדולות, קרי הוא היחידי שנשאר ילד – ההתלהבות והשמחה שלו הם שמבדילים אותו מכל הקילרים האחרים
רק דיברתי על קרי, מדהים
איזה מהלך גדול של גרין וקרי!
11 נקודות ב דקה וחצי
לפחות בקונוס אפשר להתנגש, ג'יימס הארדן פשוט מדריך טיולים
כמה כח אש, לא אנושי.
הכוכבים התחממו נגמר ליוסטון הסרט
ספלאש ברודרס!!!!!
חיל האוויר הוזעק וסוגר את הסיפור. משטח את השטח לחדירת הקומנדו
השדים האלה… ופול בנשחק נהדר.
יכולים להאשים רק את עצמם שלא ניצלו עד עכשיו ערב חלש כל כך שלהם, אבל כשאתה רכרוכי בריבאונד,ושאתה לוקח פחות זריקות מהלוחמים אתה תפסיד
מדהים!! שירה בתנועה!!!!!!!!!1
+1
מסכנה יוסטון…
נראה שלגולדן סטייט יש קלעים יותר טובים
this why we play
ג"ס בתצוגה מטורפת בדקות האחרונות
תם הטקס
זה טקס יום הזיכרון 🙂
קשה לעמוד מול תקיפת טילים של F-35
זה היה ברור שתגיע ההתפפוצוות, יוסטון לא הפסידה בגלל זה אלא בגלל החולשה בריבאונד
לא מבין איך דווקא כשגולדן נכנסים לפורמה, כל יוסטון מחטיאים, שלשות פנויות ולייאפים. כאילו נותנים לגולדן את הריצה הזאת.
איזה משחק מטורף. כאילו יש הסכם בין הצדדים שלסירוגין כל קבוצה תנוח רבע אחד ותשחק רבע אחד. לפי זה יוסטון אמורה לקחת את הרבע האחרון.
אריק גורדון אפססססס
גרין הוריד פיצוץ לבל
קרי כשלא שיחק יוסטון פתחו פער, משפיע יותר בנוחכות
ריבאונד ?????
קרי מדהים, אבל יוסטון פשוט קבוצה רכרוכית בריבאונד
כשקרי מוביל את המשחק של הלוחמים
זה אומונות
זה לבל אחר הכל ספלאש
ככה בשנייה גומרים משחקים, הבנתם? בפיינלס כל משחק יהיה בלואו אאוט וסוויפ לברון אפילו לא מפסיד בחד ספרתי
אני שונא את גולדן סטייט. הם הבריונים שמגיעים לספורטק וגורמים לכולם לשנוא את המשחק.
אין לי בעיה עם דומיננטיות. אין לי בעיה עם לגסי.
יש לי בעיה איתם.
איפה דניאל זילברשטיין וירון טלפז.? ריגר וגיל ברק איומים
אפשר להוציא חוק שמבטל את הרבע השלישי מול גולדן סטייט?
יוסטון לא יכולים להרשות לעצמם לחלק מתנות בריבאונד הגנה ואיבודים סתמיים (או סתם החטאות לייאפ של גורדון)
15 ריבאונד התקפה לעומת 4 של הרוקטס, פשוט מבייש ו
ההגנה של הדאבס מאד התרופפה, בדקות המטורפות של קרי המדהים
ילדים עיזרו לנו למצוא לאן נעלם אפלטון בתמונה חחחחח
כל שנה שיברון לב. אשכרה מרחם עליו. ניסה להתחכם בחר יוסטון, כדי להיןת מיוחד.
אכל תחת
יייייייייייששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1. גרין 2 אס מטריפלדאל
2. 13 אס סך הכל… זה פשוט לא המשחק הרגיל שלהם כל הסדרה
3. שקרי ככה אין מה לעשות… ואיזה כיף זה
מאמין שמול ג'יימס המשחק יראה אחרת.
כן. 40 הפרש.
לא יכול לחלוק עליך, מקווה שאתה טועה.
שמעון אל דאגה כתבת אותו הדבר לפני שנתיים…
קר למד לא רק כדורסל מפופוביץ אלא גם איך לענות לעיתונאים
זה כנראה הדבר היחיד שהוא למד. או יודע
גרלד גרין שכונה
אוהדי מכבי שהפכו לאוהדי הלוחמים בבקשה די עם תגובות ברמה נמוכה כזו.
תכבדו את האתר .
האשך חייב לראות תמשחק, הרבה כלוסאפ לסוניה
ניק יאנג, שחקן מיוחד.
שון ליווינגסטון עם פוסטר
אם הארדן MVP אמיתי, הוא צריך לקחת את זה עליו, אחרי שנעלם בשלישי. אין יותר הזדמנות
טילי במיני קאמבק
ג'רלד גרין שומר מדהים, ותוקף כמו פג.
גרלד גרין עם בחירת זריקות נוראה
אני אתכם במשחק, אבל חייב לכתוב מעורב. נגד ג"ס צריכים לדעת לעצור את ה-ONSET (התפרצות ) שלהם. טיים אאוט. להתחיל לשחק חצי מגרש. אבל יוסטון ניסתה להחזיר שלשה בשלשה ונגד סטף כשהוא ב-GROOVE זה לא יילך
מנחם וכל מי שבמקרה התעורר, אל תחמיצו משחק צמוד
פול במשחק מצויין לאחר הפתיחה הנוראה
יפה השופטים שומרים אותנו צמוד
גרין היה צריך להישאר, עשה עבודת הגנה טובה למרות שהשתולל התקפית
שוב הקהל העלוב הזה משתתק, פשוט מבייש
כמה חסר איזה סל של איגי בדקות כאלו
החדירות של פול מלוות באופנסיב עם היד השמאלית
פול ממש שומר את יוסטוןן במשחק
איך גרין פספס תדאנק הזה?
עייפות מצטברת
שתי הקבוצות עם בחירת זריקות מחרידה, מהלך לשאקטינג אה פול של גרין
ג"ס ממש נתקעו בהתפקה, צריכים לגרום להארדן לשמור (ללכת עליו)
סטיב קר לא מתפקד.
ליבינגסטון נזק מהלך, גרין חייב 2 דק' מנוחה.
נתקעו והדאנק היה צריך לשחרר. איזה באסה.
החבר׳ה עייפים, בשני הצדדים, משחק מאוד קשוח ואינטנסיבי. כל ההחטאות ברבע הזה הן תוצאה של עייפות – פול, דוראנט, גרין
קארי..
בשנייה שסטף יצא יוסטון צימצמו
הייתי נותן דקות לגאבל מקגי.
בעיית מצ'אפ
הרוקטס מומחים לזהות מיס-מצ' כאלה (פיק אנ רול עם השחקן של מגי על הארדן..)
דווין ג'ונסון מנסה לעשות סרט חיקוי למת לחיות 1…
איך דוראנט קולע אותן?
הארדן מתחבא מהכדור… מה עובר עליו?
כריס פול מדהים
ואיך גורדון מחמיץ
הארדן תשוש
זה הלברון החדש. שים אותו במזרח והוא יהיה בגמר עד שיפרוש
ג"ס הפסיקו לשחק
אני מדמיין או שמשחק צמוד?
כריס פול נאבק על המורשת של הרארדן…….
פול וגורדון מדהימים
סוף סוף משחק צמוד
משחק, משחק
איזה שחקן פול
מגיע להם לנצח על זה שלא נשברו.
השפה היחידה נגד הלוחמים היא אגרסיביות מתחילה ועד סוף. אם אני הקאבס, אני די מבסוט ממה שאני רואה
התכוונת בוסטון?
בוסטון יפסידו 4-2 בסדרה
מסכים איתך
הרוקטס חייבים להכניס גבוה. ננה או אנדרסון
אנדרסון?? לא שיחק כל הסיבוב נגד גולדן סטייט ובמאני טיים להכניס אותו?
איזה בחירת זריקות נוראה של דוראנט
הקהל שוב השתתק פשוט בושה
זה משחק של יוסטון
יוסטון בהגנה אדירה. אריזה מעלים את דוראנט
גולדן סטייט לא טובים במשחק צמוד. כולם שם ללא אשכים
מיד נראה
80 זריקות עונשין ליוסטון, רק אומר
מה בדיוק אתה אומר? הם תוקפים ומשחקים חזק ואגרסיבי, והלוחמים מתפשרים על זריקות קשות מבחוץ.
יוסטון הולכים לסל, ג"ס פשוט מעיפים מרחוק
פלופ מגעיל של גורדון
ג"ס יכולים לבוא בטענות רק לעצמם. יש להם דקות פה שכל אחד לוקח כדור לבד במקום להניע קצת את ההגנה בסבלנות ולמצוא פרצה
הקלידו את התגובה כאן…
איך עבירה של הארדן אם הוא לא עושה הגנה בכלל.. קארי פלופר
עוד קצת מאמץ הגנתי יוסטון …. הלוואי
גס על 8 נקודות ברבע האחרון איזה ביזיון
דוראנט באחוזים של קוטג'
איפה הכבוד של הארדן שהוא פשוט לא שומר…
אמרתי מההתחלה… הם על חצי מכמטת האס הרגילה שלהם… לא המשחק שלהם ככה.
טוסטר וקליי די הורסים לנו, הטילים נראים טוב יותר ומועמדים לנצח
"טוסטר" זה לא הכינוי של קליי…
איזה עבודת הגנה אדירה עושים אריזה וטאקר
מנחם הימור?
אל תצפו לחינם אני אומר את זה כאן ועכשיו: יוסטון לא ינצחו
קרי
89..
אריק גורדון סליחה אני אוהב אותך!!!!!
גמור
יש אלוהים יוסטון תפרקו אותם
הארדן בשתי שלשות החוצה, היה יכול לגמור משחק…
יא אללה
דווקא עכשיו יורדים מתחת לחסימה?
איפה שירה בתנועה ואיפה נעליים. סוף משחק, היי פיק אנד רול והירו בול בשני הצדדים.
+1
לוני לא מתאים לרמה הזאת
כספי היה יכול לעזור היום.
הארדן יא חתיכת נקניק !!!!!!!!!!!!!!!!!!! חלאס לזרוק!!!!!!!!!!!
תנו לנו עוד 7 כאלה
והארדן לא נוגע בכדור בהתקפה הכי חשובה העונה
ובצדק
קרי מעדיף לרקוד מאשר לשחק חכם.
סליחה שאני תקליט שבור אבל אם יוסטון מאבדים את זה, זה על הארדן
פשוט נעלם בחצי השני והחטיא קליעות שגומרות משחק בסוף הרביעי
גולדן במוד חיובים, ככה תמיד הם היו במשחקים צמודים.
יוסטון מדהימים, איך חזרו ממינוס 12, פול וגורדון, טאקר עובד
יאללה הארדן תתעורר
ת'ומפסון קר כי לא קיבל כדורים כל החצי השני
דוראנט צריך לקחת אחריות בהתקפה הקרובה
ווואאי איזה משחק. עדיין איתן יוסטון לא ינצחו
יוסטון מתעקשים לבעוט בדלי…
מישהו מתנגד ליוסטון-בוסטון?….
יששששששששששששששש
וואי
מדהים.
יש ישששש
כל כך הגיע להם הניצחון הזה. כל הכבוד ושיעור בצניעות ללוחמים.
יש אלוההההההההההההההים
עכשיו חשוב להדביק לדונקי טכנית במשחקים הבאים.
איזו התקפה אחרונה מטומטמת
שני הקבוצות ירוסקו בידי קליבלנד
חחח. תרשום ותצלם מסך. מול גולדן סטייט זה נגמר 4 0 ללוחמים שאף משחק אפילו לא נגמר בחד ספרתי. מול יוסטון גג 5 משחקים לטילים.
שמעון אתה רגיל לטעות, נקווה שתטעה בענק הפעם, העיקר שהגולדן בויז לא ייקחו עוד אליפות.
ה-משחק של הפלייאוף הזה! אין מילים..
אפלטון יעשה היום אמבטיה בחמאה. מברוק לאוהדי יוטען. בשיניים
דוראנט דוקא שלא צריך למסור הוא מוסר.
לפחות יש סדרה
יייייייייייששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
משחק של כריס פול. איזה לב, איזו יכולת
+(CP)3
יששש
הללויה!
די, אל תגידו לי שהם מסתכלים על המוניטור ויחזירו את ג"ס?!
למה קר לא לקח פסק זמן?
לסטיב קר היה פסק זמן והוא לא לקח אותו לפני המהלך הקודם?
הארדן ממש התעקש לזרוק את המשחק הזה לפח עם הזריקות המפגרות שלו. יותר מזל משכל
אשכרה כ קבוצה שיחקה שני רבעים. כשעושים את החלוקה הזאת חשוב לבחור שתקבל את הרבע האחרון
זה לא גמור!!! למה הוא לא החטיא בכוונה את הפאול???
יש מצב לבאזר ביטר לשלוש
קיירי אירוינג בסן אנטוניו….
לא נגמר. אמאלה!
יש רוחות באולם
למה פול לא החטיא גם את השנייה בכוונה??
אוי לא 🙁
יייייייייששששששש!!!!!!!!!
הצליחו לשמח אותי פעמיים!!
בונה איש שכחתי עמה אתה דוחה…
דוחה פי אלף איחסס לך תתקלח בנאדם
נקווה לעוד הרבה הפסדים של הגולדן בויז.
איפה היה הטיים אאוט במהלך האחרון
יששש הסדרה חזרה ליוסטון אפשר להדיח את הלוחמים
יששש!! העם עם יוסטון!!
יש!!
איזה משחק מורט עצבים, רבאק!
הארדן צריך להודות ללא-יודע-למי שיוסטון ניצחו עם כל ההחטאות שלו במחצית השניה..
איפה הצחוקים בספסל של האפסים איפה????… יוסטון גברים!!!!
תודה לאל
פול יכול לחלק כובעים
משחק הפלייאוף הכי טוב מאז הגמר של 2016. משחק חשוב וקובע, ריצות של שתי הקבוצות, הגנות, עמידות, קליעות, החטאות. איזה כיף זה נבא
בהחלט!
אני חייב להגיד שאני ממש לא מתלהב מהנצחון של יוסטון. הם שיחקו פיזי ומכוער ואיכשהו נפלו על יום גרוע מאד של דוראנט, עבודה נוראית מתחת לסל וניהול משחק לא משהו של קר וגם אז הם ניצחו רק בזכות טעות של תומפסון.
עבור זה הביאו את כריס פול
הציל את הארדן ואת העונה של יוסטון
כבוד ליוסטון, כנראה שטיפה הקמע שלהם
איזה סוף מותח…. סוף סוף
מנחם מחכה לתובנות שלך!!!
איזה משחק הרואי של יוסטון.
איפה אוהדי ההצלחות איפה
קארמה?
אההמממ… לא יודע…
יהיה חם בטקסס, פול לא מוותר על זה, גורדון וטאקר זה אמסטפים, אחלה משחק קיבלנו, ברכות לאפלטון, עגל ובובי
זהו, נגמר? אין עוד בדיקה אם לא היה פאול על שחקן של יוסטון?
וואו כמה שירד לי הלב כשהחליטו לפסוק את הפאול של ליבינגסטון על פול.
ס'עמק, איזה רבע רביעי פסיכי. אני רוצה לראות את ההגנה הזאת גם במשחק הבא!
Let's go Rockets!
41 הפרש או 3 הפרש, התוצאה בסדרה עדיין 2-2!
ג"ס פשוט יכולים להאשים רק את עצמם על רבע רביעי שערורייתי.
היה להם פסק זמן והם העדיפו את הזריקה הקשה של תומפסון אחרי שראו בבירור שהוא תקוע שם.
בהחלט הצהרה של יוסטון עם הגנה נהדרת בסיום. העלימו את דוראנט ותומפסון.
כריס פול במשחק ענק
ג"ס מסתמכים יותר מדי על הזריקה מרחוק (וזה נכנס זה מחסל קבוצות) אבל הרבה פעמים הם פשוט ויתרו על ה-2 נקודות קלות.
נקודת מפנה – החמצת דאנק של גרין
אוהדי הצלחות…
לברון יקבל על מגש את יוסטון
איזה מופע לוזריות של הארדן ופול מיי גוד אבל הם איכשהו ניצחו. קרי עם החואות לא אופיינות. אני שמח בשביל יוסטון אבל בלי נצחון במשחק הבא זה לא שווה כלום. משחק הבא זה על החיים שלהם. הארדן ופול עשו כל שטות להפסיד את המשחק ויצאו בנס בעקבות הגנה אדירה של טאקר ואריזה
מה אתה רוצה מפול? שיחק מצויין. להארדן היה רבע שני מצויין כשהוביל את הקאמבק של יוסטון ברבע השלישי והרביעי שיחק חלש מאוד
בוא נראה איבוד כדור 1 וחצי דק לסוף עבירה טפשית על גרין שדלחה אותו ל2 זריקות מזל שהוא נגר ובסוף פיספס אחד מהקו שנתנה לקרי הזדמנות להשוות.
העבירה על גרין הייתה כשהוא לקח אופנסיב ריב׳, לא יודע אם לשלוח אותו לקו זה כזאת טעות כשהאלטרנטיבה יכולה להיות ליי אפ קל או אסיסט לשלשה. גרין קולע סבבה מהקו, אבל הוא עדיין לא ברמה של קרי או דוראנט והחטאה היא בהחלט אופציה.
דווקא פול לשם שינוי נתן רבע אחרון מעולה החזיר אותם מהפיגור שהיו בו
פול עם משחק הירואי דווקא, אחרי רבע ראשון בו היה נדמה שהוא ממשיך את היכולת החלשלושה שלו בסדרה. דווקא הארדן היה על הפרצוף כל המחצית השניה עם החטאות של סלים שהיו סוגרים את המשחק.
לא אמרתי שפול שיחק רע. הוא שיחק מצויין. אין קשר בען משחק מעולה למופע הלוזריות בסוף שכמעט עלה להם במשחק עם מה שציינתי לעיל. אציין שהוא גם שם שלשה על קליי בפיגור 4 שהוציאה את הראש של יוסטון מעל המים.
אתה תמיד נשאר איכשהו עם הקונספציות שלך אחרי המשחק, גם אחרי שברור שטעית לחלוטין (כמו ב90 אחוז מהפעמים). סחתיין.
לא תגיע אפילו ל40 אחוז טעויות. הוכחות בבקשה מה אמרתי כקונספציות שגויות? הימרתי בסידרה 4 2 לגולדן. הלוואי ובזה אטעה.
מצחיק איך משחק כדורסל הולך.
רבע ראשון מלא פה קברו את כריס פול (אומנם שיחק גרוע, אבל זה היה עדיין רק רבע ראשון).
סיים ככוכב המשחק!
כריס פול עשה כמעט הכל בסוף לתת לגולדן את המשחק. מאד הזכיר את גיים 7 מול הקאבס 5 דק אחרונות 2 הקבוצוצ בקושי עשו סל והחטיאו מבטים פנויים לגמרי
WWE
קר יצא דביל שלא לקח פסק זמן, ההתקפה האחרונה הייתה ביזיון. לפחות יש עניין עכשיו
wowowowowow יצא לי צעקה של אושר!!! רק לשמור על עצמנו בבית ואנחנו בגמר!
מישהו יודע איך אפשר לצפות עכשיו בinside nba?
לדעתי הלוחמים פייבוריטים אבל אפשר עדיין לחלום
נצחון זה נצחון, הסגנון קצת פחות חשוב כאן.
איפה היה המשחק היפה של ג"ס?
מי אמר שכריס פול לוזר?
הארדן היה זוועה, כנראה נגמר לו הכוח. וזה רק מסביר כמה פול היה חשוב השנה, כדי לחלק את העומס. אם פול לא היה כאן היינו רואים את המחזות מהתבוסה לס"א משנה שעברה כשהארדן שפך לאגר.
איך הארדן תמיד שופך לאגר דווקא כשהכי צריךאותו
הארדן שילשל רצח. זה כבר מתחיל להיות דפוס אצלו ולא נראה טוב הקוף דמתחיל להיות על הגב המאני טיים
זה נכון אבל צריך להבין שהעומס עליו מטורף
העומס על לברון מטורף לא פחות, לא תשמע שהוא פתאום הפסיק לשחק מחצית כי הוא התעייף.
גם על לברון היו אומרים שהוא מתעייף שהיה מפסיד. זה אגב נכון כולם מתעייפים ומול גולדן הארדן גם חייב לעשות כאילו הגנה אין על מי לחפף. ולברון ששיחק נגד גולדן תמיד אמרו שהוא עייף. בבקשה חא להשוות את בוסטון אינדי וטורנטו לגולדן סטייט. שלברון יפגוש אותם בגמר תראו את ההבדלים.
הארדן תמיד מתעייף בדיוק ברגעים הכי מכריעים- נגד מיאמי בגמר, סן אנטוניו שנה שעברה ועכשיו נגד גס
+ 100
צודק לגמרי. מילא אם גולדן סטייט היו משחקים יפה. זה היה משחק של הגנות והאסל והרבה בידודים בשתי הקבוצות.
כל הכבוד ליוסטון בעיקר על האופי כשפעמיים היו אמורים להשבר וחזרו ועלו ליתרון בשני המקרים.
4 הדק האחרונות במשחק הזה היו העתק של גיים 7 מול הקאבס. אף קבוצה לא עשתה סל שהארדן גורדון וקרי פיספסו שלשות חופשיות לחלוטין בלי שמירה
+1
damn right
הארדן נעלם במרבית המחצית השנייה זה נכון, אבל לולא המחצית הראשונה המעולה שלו, היינו יכולים להיות בבור עמוק יותר בסוף הרבע ה-3.
מצד שני לא מבין למה דאנטוני העלה אותו בליין אפ לפוזשן האחרון של הווריורס. הוא פאקינג איבד את קרי בסקרין של קליי, מה שהשאיר אותו לבד. המזל היה שעם 0.5 טיקים על השעון לקרי לא הייתה יכולת להתכוונן לזריקה נוחה. מצד שני זה קרי, ככה שעדיין צריך להגיד תודה שהחטיא.
ברכות גם למגיב p
הבאת את המוג׳ו לטקסנים
תודה רבה!
מעריך את זה 🙂
לך תתקלח טייופת
תודה מתוקי…
מה אמרת על האוברייטד הכי גדול?
לפחות הרווחנו חומוס.
שמח בשביל אפלטון, שגיא נאור עגל בובי ואוהדי הטילים, הגיע לכם
תודה דורון 🙂
גם אני מודה שזלזלתי וחשבתי שזה יגמר במקס' 5 משחקים, אבל מגיע ליוסטון וכל האוהדים שלה פה באמת כל הכבוד, הם ניצחו דרך ההגנה,הם נלחמו ורצו את זה יותר,טאקר במשחק ענק, 4 נק' בלי סל שדה אבל 16!! ריב' והרבה לחימה, פול במחצית שנייה נפלאה,הפוך מהארדן שהחזיר את יוסטון במחצית ה1 ונעלם בשנייה.
אני רק מקווה ששאר המשחקים יהיו מותחים כמו זה כי זה באמת היה חסר עד עכשיו בסדרות הגמר.
איזה choke job ברבע אחרון של קליי, סטף ודוראנט
וכולם ביחד, man
לא ציפיתי מבם האמת, אבל תהיה להם הזדמנות לתקן
אני יודע שכולם יקפצו עלי, אבל יחסית לכמות הכישרון שלהם הם צ'וקרים סדרתיים.
היחיד שיש לו ביצים בקבוצה הזאת זה גרין (וטוב, וגם איגי, אבל הוא כבר עייף).
מבחינת כישרון הביג 4 זה בערך כמןו לשים בקבוצה אחת את לברון, דייויס, ווסטברוק והארדן….
אולי עכשיו פול יקבל כבוג, היה השחקו הכי טוב במגרש, שיש שם 3 mvp נוספים.
אכן. איזה משחק נפלא היה לו
ברכות לכל העולם שהשחצנים יפסידו לא אכפת לי מי ינצח.
עדיין לדעתי הלוחמים פייבורטים ברורים
יש!!!!
דוראנט הפסיד את המשחק
לפחות היה כיף
קרי היה מזעזע לא פחות ברבע האחרון, החטיא שלשות ולייאפים פנויים לגמרי
+1 בהחלט היה כיף! סוף סוף משחק צמוד בסדרות הגמר האיזוריות.
גם גיים 1 היה יחסית צמוד, וגם האחרון של אבס-סלטיקס, אבל שניהם לא הגיעו להכרעה עד הפוזשן האחרון.
מגיע לנו, עכברי הלילה בישראל 🙂
סטיב קר משלם בגדול בסידרה שקליי לא על הארדן כמו שהיה כבר 4 שנים. הוא נותן להארדן לצבור נק קלות. במהלכים האחרונים קליי שמר את הארדן והארדן בקושי הצליח לזרוק לסל. ככה זה מאמן זחוח שדינה מה שעבד 4 שנים. ראו צדובה זו בזמן שגולגן היו בזון לעיל ובמשחקים קודמים
הטורים והפרשנויות על הסדרה הזו (לא רק אצלנו)? אפשר לעטוף איתם דגים מסריחים, לאכול אותם ולעוף מהעיר.
אולי בכל זאת קליבלנד יקחו?
למה? הרוב פה הלכו על 4 2 ללוחמים בסידרה. די הגיוני ועדיין יכול להיות. אף אחד פה לא חשב סוויפ. היו כטלו אוהדי גולגן שהאמינו שיגמר ב5
תן לי מהחומר שאתה לוקח. אני ואתה לא חולקים אותה מציאות.
בסוף כל מה שצעקתי היה ישששש
גולדן סטייט ברביעי
קארי 1 מ-8
דוראנט 1 מ-5
קליי 0 מ-2
יוסטון ברביעי
פול 3 מ-7
הארדן 1 מ-4
גורדון 1 מ-4
אריזה 1 מ-1
סטיב קר שוב מראה כמה הוא לא חי את המשחק, לקבל כזו ריצה ברבע הרביעי בדיוק כמו במשחק שבע ההוא. וגם בסיום בפיגור שלוש למה זורקים שתי זריקות שלוש מאוד מאוד קשות, כשיש זמן על השעון. לוני על המגרש מזכיר מאוד את אזילי , ממש קבוצה שלא יודעת מה לעשות כשבאמת צריך. 12 הפרש תחילת הרבע הרביעי ורק שכשהפער קטן לשלוש הוא לקח טיים אאוט. שלשות אחרי שלשות במקום לחדור לסל ולמסור. תומפסון כר שלושה משחקים זוועה בלי קשר לפציעה , התקפות אחרונות לא כדורסל בכלל. ולא שיוסטון שיחקו משחק מדהים, אלא שהם הלכו פנימה המון פעמים לקו, אחוזי שדה נמוכים , משחק מהנה מבחינת מתח ועניין אבל רמת כדורסל לא גבוהה, עם אינטיליגנציית משחק נמוכה לרב .
מאמצע הרבע השלישי אני רק רוצה את הניצחון בשביל כריס פול. היה מדהים היום
כבוד ליוסטון! ניצלו את המשחק הלא חכם של ג"ס ברבע האחרון ופשוט רצו יותר. ג"ס זו קבוצה שלא לוקחת משחקים צמודים. או שהם מתפוצצים עליך ב30 הפרש או שמפסידים
ההפסד שוב על סטף קרי
החטיא 7 מ – 8 ברבע האחרון
7 מ- 8 !!!!!
צ'וקר סדרתי
כנראה הצטנן בסוף השלישי ושוב הוא חולה
מישהו פתח את המזגנים באורקל
פול והארדן מעל 40 דקות כל אחד .
פול פלוס 5.הארדן מינוס 5.
קארי אגב? פלוס 10.
קארי החטיא 7 מ-8 הזריקות שלו ברבע הרביעי במצב קלאץ'
יש לזה תקדים ??
די לגנוב דעת
תרשמו את משחק מס' 4 בפנתיאון ההפסדים הצורבים (הלא רבים) של גולדן סטייט בפלייאוף
כמו משחק 6 ו 7 נגד קליבלנד
סטף לא מגיע לקלאץ'
איך כריס פול לקח את ההנהגה בחצי השני. מנהיג